Hvor kan man finde fede kabinetter i DK?
Fra : Thomas

Dato : 09-05-02 20:41

Jeg har fundet denne side, som har de fedeste kabinetter, men det ville jo
være noget lettere, om der fandtes lignende butikker / webshops i DK. Kender
I nogen?

Link: http://www.colorcases.com

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Esben

Dato : 09-05-02 21:06

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fundet denne side, som har de fedeste kabinetter, men det ville jo
> være noget lettere, om der fandtes lignende butikker / webshops i DK.
> [...]

Prøv www.edb-kanalen.dk
De fleste af deres psu'er er 235 watt, men kunne leveres med 300 watt for en
merpris á 175 kr sidst jeg spurgte dem (3-4 uger siden)

--
Esben

Fra : Thomas

Dato : 10-05-02 07:25

> [...]
> Jeg har fundet denne side, som har de fedeste kabinetter, men det ville jo
> være noget lettere, om der fandtes lignende butikker / webshops i DK.

Jeg har lige spurgt om det samme i dk.edb.hardware da jeg faldt over denne
adresse: http://www.colorcases.com/ de har de fedeste kabinetter, men jeg
mangler en lign. forhandler i DK.