Skal til at bygge en pc!
Fra : \(2791\) Peder

Dato : 09-05-02 19:06

Hvilket system er bedst at have i pc ´en når den både skal bruges til
internet og spil online? Win XP / Win 2000 Pro / Win98 ?????

--
Med venlig hilsen/With best regards
Peder Hansen

Fra : Esben

Dato : 09-05-02 21:13

"(2791) Peder" <peder.hansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket system er bedst at have i pc ´en når den både skal bruges til
> internet og spil online? Win XP / Win 2000 Pro / Win98 ?????

Spil, surfing etc: Win98, XP kan også gå an, men 98 giver bedre ydelse. I
2000 er der knas med mange spil. Skal pc'en stå tændt døgnet rundt er win98
ikke en god ide, medmindre du vil reboote hver 24. time.

--
Esben

Fra : Martin S.

Dato : 10-05-02 10:16

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "(2791) Peder" <peder.hansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Win2000 pro har virket fint hos mig med alle spil...
Martin S.

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 10-05-02 18:25

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in message

> "(2791) Peder" <peder.hansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Spil, surfing etc: Win98, XP kan også gå an, men 98 giver bedre ydelse. I
> 2000 er der knas med mange spil. ...

Det kommer an på driverne - for noget hardware er W98 driverne bedst, for
andet er det 2000/XP. Kommer det til OS'et generelt er der overhovedet ingen
tvivl: XP. Sy jeg ville gå efter XP. Hvis det ikke er bedst nu, er det om et
par måneder. Microsoft gør hvad de kan for at udfase support for Windows 98
hurtigst muligt - det burde fortælle dig nok om hvad du ikke skal
installere!

/Lars

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 13-05-02 11:58

"Lars Møllebjerg" <larsm@xs4all.nl> wrote in message

> Det kommer an på driverne - for noget hardware er W98 driverne bedst, for
> andet er det 2000/XP.
¨
Nu skriver han jo "ny PC", så der kan man vel forvente at der er drivere til
XP ;)

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 13-05-02 11:59

"(2791) Peder" <peder.hansen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvilket system er bedst at have i pc ´en når den både skal bruges til
> internet og spil online? Win XP / Win 2000 Pro / Win98 ?????

Jeg vil sige XP. Den har alle Windows 2000s fordele + 98s nemme interface
til sagerne.

Du vil få mest ydelse under Windows 98 i spil, men det vil være på
bekostning af stabilitet.