hvad er forskellen på en switch og en hub
Fra : Jimme Sørensen

Dato : 09-05-02 17:26

Hej NG.
Jeg vil bare gerne vide hvad forskellen på en switch og en hub er.

mvh. Jimme

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 09-05-02 22:04

"Jimme Sørensen" <jimme@ungdom.dk> writes:

> Jeg vil bare gerne vide hvad forskellen på en switch og en hub er.

Prøv at kigge på
<http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=switchhub>.

--
Jacob - www.bunk.cc
I want to reach your mind -- where is it currently located?

Fra : Stine

Dato : 11-05-02 08:36

en switch kan hubben, men en hub kan ikke switche

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-05-02 11:03

"Stine" <stine.nordlund@get2net.dk> skrev :

>en switch kan hubben, men en hub kan ikke switche

Og du beklager dig over andre's dansk

tsk, tsk ......
--

jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil
(nu med nyt design........)

Fra : Henrik

Dato : 12-05-02 08:49

ak ja jokes er spil af tid over for it nørder

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-05-02 18:39

"Stine" <stine.nordlund@get2net.dk> writes:

> en switch kan hubben, men en hub kan ikke switche

Ehhh, hvad?

Er du i øvrigt ikke også rar at svare under det du citerer, og klippe
det væk du ikke direkte svarer på, så er det meget lettere at se hvad
du svarer på.

--
Jacob - www.bunk.cc
Drive defensively. Buy a tank.