Grande Problomos
Fra : Lars Hornung Hansen

Dato : 09-05-02 16:59

Hej
Mit problem er at min maskine hakker helt vidt når jeg spiller Medal
of honor og Wolfenstien returns. Jeg bruger styresystemet Windows ME
og har 256 ram i og en Athlon thynderbyte 900 processor i og et Gefoce
4 kort med 64 ddr ram. Jeg syntes selv at mit graffikkort er sat
rigtig op, Hvad er mit poblem er det fordi at jeg har for lidt Ram i
eller ???

Vh
Lars

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 13-05-02 12:05

"Lars Hornung Hansen" <lhch1216@hansen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> 4 kort med 64 ddr ram. Jeg syntes selv at mit graffikkort er sat
> rigtig op, Hvad er mit poblem er det fordi at jeg har for lidt Ram i

Prøv at skrue lidt ned for grafik indstillingerne i spillet. MOH er ret
krævende, så du kører sikkert i for høj opløsning.

Fra : nevermind

Dato : 13-05-02 19:31

On Thu, 09 May 2002 15:59:28 GMT, lhch1216@hansen.mail.dk (Lars
Hornung Hansen) wrote:

> [...]
>4 kort med 64 ddr ram. Jeg syntes selv at mit graffikkort er sat
>rigtig op, Hvad er mit poblem er det fordi at jeg har for lidt Ram i

Windows ME!

haha kom igen....

overvej kraftigt 98SE eller win2k!

Det kunne også være at du kørte med et Geforce "4" MX i så fald er du
blevet snydt af nvidia's marketing afdeling.

et GF4MX er ikke en en GF4 overhovedet den er knap nok en GF2'er