Hvad er der af "sammensæt selv din PC" but~
Fra : Peter Knutsen

Dato : 09-05-02 15:15

Jeg har fundet ud af, at jeg har op til 12'000 kr at købe ny PC for,
monitor, tastatur, mus og printer har jeg i forvejen, så det skal
kun være kabinet, CPU og anden indmad.

Men jeg vil helst købe den et sted, hvor man selv kan få lov at
vælge al indmaden, CPU, grafikkort, harddisk og så videre. Min
sidste PC blev købt i 1998 hos Mermaid, som dengang havde en
"sammensæt selv"-service, men det er de holdt op med igen, nu
sælger de kun monitorer.

De eneste to byg-selv butikker jeg kender til er SHG og Midt-Data,
de ligger begge to i Jylland, og jeg vil altså ikke købe en hel
PC i "udlandet". Hvis PCen har en defekt, er det alt for besværligt
at få den fragtet til Jylland og tilbage igen.

Hvad ligger der af "sammensæt selv" butikker her i storkøbenhavn?
Helst butikker med et godt ry og god service.

postet i < news:dk.forbruger > og < news:dk.edb.hardware >,
FUT til < news:dk.edb.hardware >.

--
Peter Knutsen

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 09-05-02 15:17

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i

> postet i < news:dk.forbruger > og < news:dk.edb.hardware >,
> FUT til < news:dk.edb.hardware >.

Hvorfor?!

mvh
Peter

Fra : Jacob

Dato : 09-05-02 15:36

Prøv at tage et kig på http://www.foeniks-computer.dk/

--
Jacob

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 09-05-02 15:33

Prøv på www.datatel.dk
der kan du selv sammensætte og bestille samt læse om alt det du vil
sammensætte!
Har selv handlet derude i Folehaven og der har også 2 bikse på Falkoner Alle
Det er perfekt og så er de billige!

Fra : Uffe Holst

Dato : 09-05-02 16:26

In an article of 9 May 2002 Peter Knutsen wrote:

> Hvad ligger der af "sammensæt selv" butikker her i storkøbenhavn?
> Helst butikker med et godt ry og god service.

Jeg ved det ikke bestemt, men det vil da forbavse mig, hvis Zitech ikke
skulle være leveringsdygtige i denne service.

--
Uffe Holst

Fra : Carl Munk

Dato : 09-05-02 20:50

Jeg kan anbefale: http://www.foeniks-computer.dk/

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 10-05-02 22:51

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

SNIP>
> Hvad ligger der af "sammensæt selv" butikker her i storkøbenhavn?
> Helst butikker med et godt ry og god service.

Hej

Har kun gode erfaringer med MultimediaWorld:

http://www.multimediaworld.dk/compframe.asp

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 800 vitser!!!)

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 13-05-02 12:07

> [...]
> PC i "udlandet". Hvis PCen har en defekt, er det alt for besværligt
> at få den fragtet til Jylland og tilbage igen.

Du kan sikkert gå ind til de fleste forhandlere og fortælle dem, hvad du vil
have. De vil uden tvivl hellere end gerne tage 600,- for at samle den for
dig ;)

Fra : Gert Aa. Skydt

Dato : 16-05-02 01:39

Peter Knutsen <peter@knutsen.dk> wrote in message news:<3CDA847F.ECE950C2@knutsen.dk>...
> [...]
> Helst butikker med et godt ry og god service.
>
> postet i < news:dk.forbruger > og < news:dk.edb.hardware >,

jeg skal "fame" gi´dig udland, fætter "Specie-lænder"!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Jonathan

Dato : 16-05-02 10:18

En af mine kammerater har sit eget lille firme og har samlet PC'ere siden
1995 og solgt dem. Han er en hardware guru uden lige!!

Han kan sikkert samle noget lækkert til dig!
(Bor i Kbh)

Drop mig en mail på jmbj@worldonline.dk, hvis det skulle have interresse:)

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-05-02 12:03

Peter Knutsen wrote:

> Hvad ligger der af "sammensæt selv" butikker her i storkøbenhavn?
> Helst butikker med et godt ry og god service.

Gå en tur ned af Falkoner Alle og saml prislister sammen.
Sæt dig hjem i lænestolen med en flaske cola og find de
(pris/kvalitets-mæssige) billigste priser.
Køb stumperne og spred dem ud over sofabordet og så ellers i gang med
skruetrækkeren.

Sådan gjorde jeg og endte da med en ganske udemærket maskine til en små
7200kr (for 3 år siden ganske vidst).

/Robert

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 16-05-02 14:18

Også her - i sidste uge fandt jeg lidt frem online hos Datatel , som ser ud
til lige nu at være de billigste, og endte så op i deres forretning i
lørdags og fik en masse kasser med hjem som senere blev til en kanon pc!
13k fattigere og en kanon pc rigere!