Re: Læs 1. kapitel af højaktuel thriller
Fra : B. Frederiksen

Dato : 09-05-02 12:41

Dagen før bogen udkom, skrev Kristeligt Dagblad om den:

"Det fortælles, at professor Hans Brix engang anmeldte en bog på følgende måde: "Anmelde den bog! Det skulle da være til politiet!"
Man har lyst til at gentage professoren i anledning af Søren Mosegaards såkaldte roman "Uhyret fra Betlehem", som forekommer at være
alvorligt på kant med den lovgivning, der handler om diskrimination..."

mvh
Bent

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-05-02 16:38

"B. Frederiksen" <ocean@get2net.dk> writes:

> [...]
> alvorligt på kant med den lovgivning, der handler om diskrimination..."

Vil det ikke bare være bedre at ignorerer ham mose fyren?

Fra : Ivar Madsen

Dato : 09-05-02 16:50

On 09 May 2002 17:37:32 +0200, Martin Schultz <me@privacy.net> wrote:

>Vil det ikke bare være bedre at ignorerer ham mose fyren?

Hvor har B.Frederiksen, skrevet det? jeg kan ikke se indlæget hverken
fra TDC eller sunsite,,,

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-05-02 17:18

Thu, 09 May 2002 17:50:20 +0200, skrev Ivar Madsen
<news-12-04-02@milli.dk>:

>Hvor har B.Frederiksen, skrevet det? jeg kan ikke se indlæget hverken
>fra TDC eller sunsite,,,

De har filter mod Mosegaard, men desværre ikke mod efterfølgende
støj.

Fut: news:dk.admin.netikette
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-05-02 16:56

Martin Schultz <me@privacy.net> writes:

> Vil det ikke bare være bedre at ignorerer ham mose fyren?

You've been trolled. And annoyed.
--
Peter B. Juul, o.-.o "I see, you are completely mad.
The RockBear. ((^)) I just wanted to make sure."

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-05-02 16:57

09 May 2002 17:37:32 +0200, skrev Martin Schultz
<me@privacy.net>:

>Vil det ikke bare være bedre at ignorerer ham mose fyren?

Og hvor gør du det så ikke?
I stedet for at skabe mere støj ved at svare på støj.

Fut: news:dk.admin.netikette

Fra : Anders

Dato : 11-05-02 10:09

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:rv6ldu03s8c9nlccr5rl3p35bfuidcq215@dtext.news.tele.dk...
> 09 May 2002 17:37:32 +0200, skrev Martin Schultz

> Og hvor gør du det så ikke?
> I stedet for at skabe mere støj ved at svare på støj.

Lad os nu hellere tie idioten ihjel.
Anders

Fra : N/A

Dato : 09-05-02 16:58

Fra : Peter Juhl

Dato : 09-05-02 16:58

"Chok Og Underholdning" wrote...

[CUT]

1) Din bog er ikke god - den er dårligt skrevet.
2) Du er i den forkerte gruppe - igen.

Klage afsendt til: abuse@dk.uu.net

/Peter
FUT: dk.admin.netmisbrug