Code completion i Visual C++
Fra : Bear

Dato : 06-02-01 13:15

Hi there

Er det muligt at enable Code Completion i MS Visual C++ 5.0 (det der med "."
og der kommer en menu med metoder)?

Jeg ved at man kan gøre det i Borland Builder, men dens compiler er
skrækkelig...

Bear

ICQ: 2745075

Fra : Troels Thomsen

Dato : 07-02-01 09:28

> Er det muligt at enable Code Completion i MS Visual C++ 5.0 (det der med
"."
> og der kommer en menu med metoder)?

Det virker garanteret når du tager et nyt projekt med wizard'en, men det vil
ikke med et eksisterende projekt du har gang i ?
<lam løsning START>
Jeg kunne ikke finde den checkbox der fik det i gang, så jeg lavede et nyt
projekt og cut og pastede hele banden ind i nye filer.
<lam løsning SLUT>

> Jeg ved at man kan gøre det i Borland Builder, men dens compiler er
> skrækkelig...

spam-generator !!!

tpt

Fra : Lars Blaabjerg

Dato : 13-02-01 15:19

"Bear" <the-merc@usa.net> wrote in message
> [...]
"."
> og der kommer en menu med metoder)?
>
> Jeg ved at man kan gøre det i Borland Builder, men dens compiler er

Er først implementeret fra version 6
Lars

--
Remove ***nospam*** from email address