Søg og du skal finde
Fra : Steen Højengaard

Dato : 09-05-02 10:19

HEj
Jeg er helt ny i Flash, og er ved at lære det.
Jeg har lavet en knap, og gemt den som fla. fil, men jeg kan ikke hente den
ind for at arbejde videre på den.
Hvordan gemmer jeg den så den kan hentes ind igen
ICQ#: 24146681 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Chok Og Underholdnin~

Dato : 09-05-02 16:52

Relevante anmeldelser findes på:
http://www.jp.dk/cgi-bin/dbpublish.dll?page=internetavisen/kultur/res/art&art_id=3505270