ACAD 2002 - too many vertices
Fra : Kristian Holm-Jørgen~

Dato : 09-05-02 10:11

Hej

Har et lille problem.
Jeg har lavet en 3D-model i ACAD 2002. Nu vil jeg gerne exportere den til
3ds, men den kan ikke exportere ét af lagene, hvor den skriver "too many
vertices and was not output"

Hvis jeg importerer fra 3ds så kommer der mange fejl. Nogen gode forslag??

Mvh
Kristian

Fra : Kristian Holm-Jørgen~

Dato : 09-05-02 10:19

Ups

Ved ikke lige hvad der gik galt.

Desuden så ser det ud til at jeg har løst problemet.

Ved at flytte halvdelen der lå i det pågældende lag over i et nyt....

Fra : Uffe Bak

Dato : 17-05-02 11:27

Hej Kristian

Når du skriver en 3DS fil fra AutoCAD så er der en maksimal graense på
64.000 vertices (knudepunkter) i en enkel fil. Jeg tror at det er histrorisk
betinget - og man man kan omgå den ved at eksporterer i flere omgange
(filer), og derefter "Merge" de importerede filer sammen i 3ds Max eller
Viz.

Bare en lille forklaring.

MVH

Uffe Bak