Hvordan gør jeg dette
Fra : jan kristensen

Dato : 09-05-02 09:56

Jeg har idag en pro@ccess ADSL Forbindelse med en SpeedStream 5781 Router
med fast IP adr. og derfra på en 100MB switch
Routeren er prækonfiguret fra TDC.

Det jeg godt kunne tænke mig at lave er følgende:

Køre alt mit internet trafik uden om routeren da der er lukket af for en del
porte og køre det hele igennem en lokal PC/Server til min switch
og ud til alle min pc så de også kan komme på internettet men igennem min
server som skal køre med en firewall og virus scan.

kan dette lade sig gøre og hvad skal jeg bruge for at min pcer skal kunne se
hinanden på netværket og komme internettet samtidig

Mvh Jan Kristensen

Fra : Stine

Dato : 11-05-02 08:39

du skal have en server løsning, laver du også plat med den kan du sikkert
finde win 2000 billigt. set den op som router med den faste ip adresse på
det ene netkort, og lad det andet netkort være default gateway for dit lokal
net, hvor alle i dit netværk defalulter til den