Session-variable og Session_OnEnd
Fra : Ukendt

Dato : 09-05-02 09:33

Jeg har prøvet at nørkle et lille script sammen, som kan holde styr på, hvem
der er logget ind. Jeg opretter en application-variabel for hver bruger, som
er true, når man er logget ind, og false, når man er logget ud. Derfor har
jeg lavet en lille funktion i Session_OnEnd i global.asa, som bruger en
session-variabel til at finde ud af, hvilken bruger, der er tale om, og
derefter sætter application-variablen til false.

Problemet er, at det ikke virker. Og pludselig slår det mig: Når
Session_OnEnd køres, er alle session-variable da allerede slettet?

En anden ting: når jeg gemmer global.asa, bør alle sessions så ikke blive
dræbt? Det gør de nemlig ikke...

Mvh Steen