Bærbar og modem
Fra : BorreBoy

Dato : 08-05-02 22:00

Hejsa.

Skal "klargøre" en bærbar for en kammerat; men har problemer med et pcmia
card modem.
Der står "Apollo Fax/modem PC card 56K" på kortet.
Kan bare ikke finde nogen driver til det... og det kan Win ME heller ikke.
Nogen andre der kan???

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 08-05-02 23:29

"BorreBoy" <borreXXX@loveletters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der står "Apollo Fax/modem PC card 56K" på kortet.
> Kan bare ikke finde nogen driver til det... og det kan Win ME heller ikke.

Hej

Har fundet en driver... på en italiensk side:

http://www.akura.it/drivers/PCMFM560.ZIP

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 800 vitser!!!)

Fra : BorreBoy

Dato : 09-05-02 09:05

"Peter Brandt Jørgensen" <peter.brandt.joergensen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3cd9a67d$0$11934$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "BorreBoy" <borreXXX@loveletters.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Har fundet en driver... på en italiensk side:
>
> http://www.akura.it/drivers/PCMFM560.ZIP
>
> --

Tusind tak.

Fra : BorreBoy

Dato : 09-05-02 16:11

> [...]
> "BorreBoy" <borreXXX@loveletters.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Har fundet en driver... på en italiensk side:

Kan stadig ikke få lortet til at virke.
Under enhedshåndteringen står der, at driverne til "PCMCIAs-ComboCard" er
fejlinstalleret, og jeg kan ikke finde en driver der dur. Burde den ikke
være på Windows Cd'en?

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 09-05-02 19:03

SNIP

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 09-05-02 19:08

SNIP

> [...]
> fejlinstalleret, og jeg kan ikke finde en driver der dur. Burde den ikke

Der er ret sikkert ikke en driver på Windows-cd'en. Har du prøvet en
standard 56k flex modemdriver (den er der i hvertfald!)

Disse 2 firmaer forhandler Apollo-modemet, de kan måske hjælpe:

http://www.attech.dk

http://www.labtech.dk

(ligesom driveren, er de fundet vha. Google!)

Fra : BorreBoy

Dato : 09-05-02 19:20

"Peter Brandt Jørgensen" <peter.brandt.joergensen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3cdabab1$0$68607$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> http://www.attech.dk
>
> http://www.labtech.dk
>
> (ligesom driveren, er de fundet vha. Google!)

Jeg kan godt installere modemet; men kun på en COM eller Printer-port
(hvilket ikke virker) - ikke som et Pc-kort.

Har også brugt Google; men du er åbenbart bedre til at finde på
søgekriterierne