Toshiba laptop tv-out - hvordan?
Fra : Lars Jacobsen

Dato : 08-05-02 16:22

Hej gruppe

Jeg har for nyligt købt en brugt bærbar. Det er en Toshiba Sattelite Pro
4340XCDT.

Problemet er at mens alt andet virker har jeg problemer med at få TV-out´en
til at virke - desuden kan jeg ikke finde nogen dokumentation på den hverken
på nettet eller... (problemet med at købe brugt er at folk altid har smidt
deres manualer væk så snart de fik dem).

Er der derfor en der har tricket til at enable TV-out på en toshiba bærbar
så er jeg den glade modtager! Det er et Savage IX grafikkort der sidder og
og jeg kører WinXP.

Mvh.

Lars Jacobsen

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 08-05-02 16:32

"Lars Jacobsen" <larsj12@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> så er jeg den glade modtager! Det er et Savage IX grafikkort der sidder og

Prøv at installere den display driver du finder under "unsupported Win2000
files" når du har valgt din computer-model på Toshiba's supportsider.
Windows 2000-drivere virker oftest under Windows XP også, og det kunne
tænkes at den har det der skal til for at bruge din tv-out.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Leony

Dato : 08-05-02 16:49

"Lars Jacobsen" <larsj12@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
TV-out´en
> til at virke - desuden kan jeg ikke finde nogen dokumentation på den

Har du prøvet at sætte den til fjernsynet og hvad var resultatet?
Skriv lidt om hvad du har prøvet, hvis du har prøvet noget. Jo mere
information du kan give, jo bedre hjælp kan der ydes. Ligesom hvis du gik
til lægen.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 08-05-02 16:50

"Lars Jacobsen" <larsj12@worldonline.dk> skrev

> (problemet med at købe brugt er at folk altid har smidt
> deres manualer væk så snart de fik dem).

Ja, det må man da håbe - og at årsagen ikke skyldes, at sælger bare ikke
kunne nå at få den med i skyndingen, da han "købte" computeren

mvh
Peter