hvad mus bruger
Fra : jensen

Dato : 08-05-02 15:53

hvad mus bruger i til spil , mest online spil

jensen

Fra : Devast8or

Dato : 08-05-02 16:05

Logitech Cordless Mouseman Optical........Bedste pasform til hånden jeg
endnu har stødt.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : [8800]Me

Dato : 08-05-02 16:28

Devast8or wrote:
> Logitech Cordless Mouseman Optical........Bedste pasform til hånden
> jeg endnu har stødt.

Ja - MouseMan serien har en meget god pasform, mega god til spil -

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 08-05-02 16:53

"[8800]Me" <real@-NoSpam-sleepy.dk> skrev

Enig, lækker "pasform".

> Ja - MouseMan serien har en meget god pasform, mega god til spil -

Siden hvornår?! Min Cordless Desktop Optical er da uhyre sløv til at
opdatere, så ethvert forsøg på at spille med den ville være det rene
selvmord. Derimod er Logitechs Dual Optical med hale ganske god.

mvh
Peter

Fra : [8800]Me

Dato : 08-05-02 18:17

Chuke Mimergolf wrote:

> Siden hvornår?! Min Cordless Desktop Optical er da uhyre sløv til at
> opdatere, så ethvert forsøg på at spille med den ville være det rene
> selvmord. Derimod er Logitechs Dual Optical med hale ganske god.

Ja - ok, nu er det også fordi jeg sider med en med KULE i... Det du siger er
at optisk ikke dur - syn for jeg har lige bestilt en
memorex-cordless-optisk-med lader.

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 08-05-02 16:09

"jensen" <rail@pc.dk> wrote in message
> hvad mus bruger i til spil , mest online spil
>
> jensen

MS Wireless Intellimouse Explorer til Day of Defeat. Fungerer glimrende,
men sluger en del batteri i spiltunge perioder (Ved 4 timer om dagen skiftes
batteri en gang om måneden!).

M.v.h.

Fra : Nis Deleuran

Dato : 08-05-02 16:34

Logitech MouseMan Dual Optical....

Fra : [8800]Me

Dato : 08-05-02 16:37

Nis Deleuran wrote:

> Logitech MouseMan Dual Optical....

Hvordan er det med Optical, er det bedre end kugle... Eller er det bare for
at slippe for rengøringen...?

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 08-05-02 16:57

"[8800]Me" <real@-NoSpam-sleepy.dk> skrev

> Hvordan er det med Optical, er det bedre end kugle... Eller er det bare for
> at slippe for rengøringen...?

Du slipper for kuglen, hvilket betyder at musen glider let og ubesværet hen
over (næsten) alle overflader. Fordelene ved en optisk mus skal hverken
findes i præcision eller hurtig opdatering, men derimod, som du selv skriver,
at der er nul rengøring forbundet med den, og ingen mekaniske dele, der kan
slides (udover knapperne selvfølgelig)

En Dual Optical er et must for gamere, da Logitechs standard optiske mus er
noget sløv i optrækket, og i det hele taget temmelig upræcis.

mvh
Peter

Fra : Nis Deleuran

Dato : 08-05-02 19:06

> En Dual Optical er et must for gamere, da Logitechs standard optiske mus
er
> noget sløv i optrækket, og i det hele taget temmelig upræcis.

Ja, men der er også mange andre gode gamermus...

Jeg gamer ikke så meget mere, men når jeg bruger en anden mus kan jeg godt
mærke at Dual Optical'en er mere præcis en alt muligt andet....

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 08-05-02 20:52

"Nis Deleuran" <qaratuziah@hotmail.com> skrev
> er
>
> Ja, men der er også mange andre gode gamermus...

Enig - det jeg mente (men ikke fik skrevet tydeligt nok) var, at hvis man
skulle have en Logitech optisk mus, er dual-udgaven et must.

mvh
Peter

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 09-05-02 15:45

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse
> "Nis Deleuran" <qaratuziah@hotmail.com> skrev

> Enig - det jeg mente (men ikke fik skrevet tydeligt nok) var, at hvis man
> skulle have en Logitech optisk mus, er dual-udgaven et must.

Til Gaming skulle en Boomslang Razor vist være exeptionel god!
Har dog ikke prøvet den på egen krop

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Nis Deleuran

Dato : 09-05-02 17:41

> Til Gaming skulle en Boomslang Razor vist være exeptionel god!
> Har dog ikke prøvet den på egen krop

Jeg har hørt en masse om knapperne, såsom, at de hele tiden går i stykker,
er for store etc....

Jeg holder nu på optiske...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-05-02 17:23

"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@stofanet.dk> wrote in message
> [...]

> MS Wireless Intellimouse Explorer til Day of Defeat. Fungerer glimrende,
> men sluger en del batteri i spiltunge perioder (Ved 4 timer om dagen

hehe,, da jeg var til netparty... Spiste min mus da batterierne på en
aften.. Det var dog batterier fra tanken... (billige)

Fra : Sid

Dato : 08-05-02 23:02

Logitech WingMan Gaming Mouse USB