Billige CD-R medier!
Fra : Thomas

Dato : 08-05-02 14:42

Hej.

Jeg søger nogle billige steder at købe CD-R medier. Jeg har set en spindel
til 399,- kan det gøres billigere, f.eks. i Tyskland??

Thomas

Fra : Henning

Dato : 08-05-02 14:55

On Wed, 8 May 2002 15:41:38 +0200, "Thomas" <tk_boje@tiscali.dk>
wrote:

>Hej.
>
>Jeg søger nogle billige steder at købe CD-R medier. Jeg har set en spindel
>til 399,- kan det gøres billigere, f.eks. i Tyskland??

http://www.nierle.de/ - desværre er det ikke muligt at betale med
Visa SÅ det er i gang med bankoverførslen...

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Michael Hansen

Dato : 08-05-02 16:08

Fx HP cd´er 700 MB 16X 50 stk. til 199kr i tyskand. Jeg ikke hvor langt du
bor fra grænsen. Eller et andet mærke 50 stk. til 159kr.
Det er da billig

Thomas <tk_boje@tiscali.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd92b11$0$11952$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : JRS

Dato : 10-05-02 12:56

Jeg har set butikker som fx REAL i Flenborg der sælger 100stk 80mins 24x til
omkring de 200 ..
CD'erne har navne som "SilverCircle" .. Men de kører sku fint .. har brændt
en 50 stykker af dem, uden en eneste fejlbrænding ..

MVH
JRS