mediaplayer 7, og DVD-drev
Fra : D9N

Dato : 08-05-02 11:34

Hejsa
jeg har et problem, en pc med Windows ME, hvor mediaplayer 7 er blevet lagt
på, og nu virker DVD-drevet ikke mere, den fryser så snart der kommer en cd
i.

er eneste mulighed at slette windows og installere om eller kan man
afinstallere mediaplayer ??

--
vh
D9N

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 08-05-02 12:44

"D9N" <trans@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
cd
> i.
>
> er eneste mulighed at slette windows og installere om eller kan man

Det mener jeg godt at du kan!

Du skal i kontrolpanelet - Og her skal du ind under Tilføj/fjern programmer
maker mediaplayer 7 og klik på fjern

Claus

Fra : D9N

Dato : 08-05-02 13:58

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpXX@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal i kontrolpanelet - Og her skal du ind under Tilføj/fjern
programmer
> maker mediaplayer 7 og klik på fjern
>
> Claus

hej Claus
det har jeg prøvet, men den står der ikke, man kunne indtil ver 6.

--
vh
D9N

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 08-05-02 14:28

> hej Claus
> det har jeg prøvet, men den står der ikke, man kunne indtil ver 6.

Sært! Da MP 7 kom prøvede jeg at installere de på en WIN98SE maskine - Efter
så at have set på programmet i omkring 1 time afinstallerede jeg det igen,
akkurat som jeg beskrev det.

Har du også prøvet at være inde under Tilføj/fjern programmer under fanen
Windows installation?

Claus