SB Live drivers?
Fra : Skryder

Dato : 08-05-02 10:57

Hej NG'ere,
Jeg kan ikke finde min driver CD til mit lydkort og jeg kan ikke heller ikke
finde nogle drivere på nettet, kun updates til allerede installerede
drivere. Er her nogle der kan hjælpe med en url eller lignende?

/skryder

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-05-02 11:50

"Skryder" <skryderREMOVE@hotmail.com> skrev:
> Jeg kan ikke finde min driver CD til mit lydkort og jeg
> kan ikke heller ikke finde nogle drivere på nettet, kun
> updates til allerede installerede drivere.

Hent dem, det _er_ dem du skal bruge.
De findes også i Windows Update (på min XP!)...

> Er her nogle der kan hjælpe med en url eller lignende?

Ellers send mig en mail.

/Mikael

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 08-05-02 11:55

"Skryder" <skryderREMOVE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> finde nogle drivere på nettet, kun updates til allerede installerede
> drivere. Er her nogle der kan hjælpe med en url eller lignende?

Du kan evt. bruge http://windowsupdate.microsoft.com. Den finder selv de
drivere, som du har brug for.

Du kan faktisk godt bruge de drivere, som du allerede har fundet.
Opdateringerne er kun til de ekstra programmer, som normalt følger med
lydkortet. Altså alt det ubrugelige - driverne er stadig inkluderede i
pakken.

Fra : Skryder

Dato : 08-05-02 18:34

Tak for svarene. WinUpdate under Win98 SE finder ingen drivere til lydkortet
og når jeg bruger den tidligere nævnte driver "sblw9xup.exe", bliver min
system-hukommelse lynhurtigt fyldt op(kan ikke ha' 2 browser-vinduer åben
samtidig), så skal der rebootes og så'en ruller rouladen om og om igen

Hva' pokker gør jeg??

/skryder

Fra : weed

Dato : 09-05-02 11:56

"Skryder" <skryder@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hva' pokker gør jeg??

Hvad bundkort har du?

Fra : Skryder

Dato : 09-05-02 15:26

> Hvad bundkort har du?

ASUS A7V

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-05-02 19:19

Så bruger du vel også nyeste VIA4in1?

www.tweakup.dk

/Mikael

Fra : Skryder

Dato : 12-05-02 20:45

Hej,
Jeg har løst problemet, det var vist list for lang tid siden at jeg havde
installeret Win98. Havde lige glemt, at når man har mere end 512MB ram og
kører Win98, skal man tilføje dette i system.ini:

[vcache]
MaxFileCache=524288

Men tak alligevel..

/Skryder