program til at komprimere js ?
Fra : Klaus bech-Andersen

Dato : 08-05-02 07:47

Jeg ved at der findes et program (havde det engang selv) til at komprimere
js - dvs. fjerne alle kommentare, mellemrum osv. - men jeg kan ikke finde
det, og naturligvis ikke huske hvad det hed.

Er der nogen der kan hjælpe mig ?

Mvh

KA

Fra : Kim Jensen

Dato : 08-05-02 08:37

> [...]
> js - dvs. fjerne alle kommentare, mellemrum osv. - men jeg kan ikke finde
> det, og naturligvis ikke huske hvad det hed.

STFW:
http://www.google.com/search?hl=en&q=compress+javascript+remove+space&btnG=G
oogle+Search

Første hit virker fornuftigt.