Vartype() -> 8204
Fra : Rune Baess

Dato : 08-05-02 01:32

Hvad betyder det når VB-funktionen Vartype(minVariabel) returnerer værdien
8204 ?
Af uransaglige årsager stopper dokumentationen ved 8192, som står for
vbArray...

Når jeg prøver Typename(minVariabel), får jeg blot værdien "Variant()"

Rune

Fra : Allan Ebdrup

Dato : 08-05-02 08:24

"Rune Baess" <rune@(ingenspamtak)baess.dk> wrote in message
> [...]
> vbArray...
>
> Når jeg prøver Typename(minVariabel), får jeg blot værdien "Variant()"

VBScript bruger 8192 som base for array typen, dertil adderer den typen af
de enkelte elementer.
de enkelte elementer er altid varianter i VBScript (Vartype 12).
En array af varianter bliber således vartype:
8192 (array) + 12 (af varianter) = 8204

MVH
Allan Ebdrup, 10-4 ApS
www.ti-fire.dk