Katten hoster
Fra : Jan Holm

Dato : 07-05-02 22:33

Vores kat virker forkølet. Det lyder meget ubehageligt når den
hoster. Det lyder til at den får noget slim ud af systemet. Dagligt
er det vel oppe på ca 10 gange nu. Han er i forvejen en meget
doven kat der sover meget for tiden er det ekstra meget.

Kan det være en forkølelse og hvad gør vi så.

Mvh
Jan Holm

Fra : Helle Andersen

Dato : 07-05-02 22:44

"Jan Holm" <jan@parkholm.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det være en forkølelse og hvad gør vi så.

I ringer og aftaler en tid hos dyrlægen.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Camilla Scharff

Dato : 07-05-02 22:45

Hej Jan

I kunne fx tage ham til dyrlæge, som så kunne konstatere, om der var noget
andet i vejen end blot en simpel forkølelse - evt. noget, som kunne
behandles... Mit bedste råd er altså, at I kontakter dyrlægen, og får
hans/hendes vurdering.

God bedring med missen
Mvh. Camilla

Fra : Käthe Mogensen

Dato : 14-05-02 15:44

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andet i vejen end blot en simpel forkølelse - evt. noget, som kunne
> behandles... Mit bedste råd er altså, at I kontakter dyrlægen, og får

Katte hoster også hvis de har orm(indvoldsorm) Nogle gange har kattene orm
uden man opdager det. Når de så hoster, er det fordi at ormene er i lungerne
og ligge og "kriller" i spiserøret. Det kan hænde at de "gylper" orme
op........ ikke så lækkert, men søg straks læge til den stakkels kat.
God bedring med den.

Hilsen Käthe.