hjælp til printerserver
Fra : Egon Wille

Dato : 07-05-02 22:19

hej alle,
jeg har erhvervet mig en brugt printerserver uden manual etc. En HP
Jetdirect 500X.
jeg kan på hp´s web vælge mellem 2 drivere:
en til "fast ethernet" og en til "token ring"
Hvad er forskellen, og hvilken skal jeg vælge.
Jeg kører win 2000pro
Håber nogen kan hjælpe.
mvh, egon

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 07-05-02 21:51

"Egon Wille" <ew@image.dk> skrev i en meddelelse news:ab9dmp$ssi$1@sunsite.dk...
> [...]
> jeg kan på hp´s web vælge mellem 2 drivere:
> en til "fast ethernet" og en til "token ring"
> Hvad er forskellen, og hvilken skal jeg vælge.

Driveren til "fast ethernet" er til Ethernet netværk.
Driveren til "token ring" er til Token Ring netværk.

Uden at vide det 100% gætter jeg på at du har Ethernet netværk.

Du kan med fordel også downloade JetAdmin softwaren til at konfigurere
printserveren med.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.: