Bios Net-boot
Fra : Peter Vogt

Dato : 07-05-02 19:56

Er der en eller i flere i gruppen der let og elegant kan forklare mig hvad
der sker når man sætter sin computer til at 'networksboot' ?

Instillingen er at finde på de fleste nye computere og jeg har en
forestilling om noget tftp / ftp server og noget dhcp, er der ikke lige en
der kan hjælpe min hjerne på rette vej !

Takker

Peter Vogt

Fra : Stine

Dato : 08-05-02 16:51

hvis det sker på dos nieau med os ms nt og tidligere, så bruger den TCP
underprotecol Bootp til kontakte en domain controller..