trådløst tastatur og mus
Fra : Kredde

Dato : 07-05-02 17:56

Hejsa

Jeg overvejer at købe trådløs tastatur og mus. Er der nogen der ved
hvorvidt den slags udstyr er understøttet i linux.

Hilsen kredde

Fra : Gunner Poulsen

Dato : 07-05-02 16:29

Kredde wrote:

> Hejsa
>
> Jeg overvejer at købe trådløs tastatur og mus. Er der nogen der ved
> hvorvidt den slags udstyr er understøttet i linux.

Det virker fint.
Det trådløse har ingenting med styresystemet at gøre.

Gunner.

--
Aktiv i projektet Gnu Skole.
Et projekt med det formål at udbrede brugen af Open Source Software i

Fra : Peter Brodersen

Dato : 07-05-02 17:02

On Tue, 07 May 2002 17:29:01 +0200, Gunner Poulsen
<gp@lyngbjerggaardskolen.dk> wrote:

>Det virker fint.
>Det trådløse har ingenting med styresystemet at gøre.

.... omend der stadigvæk kan være nogle feedback-features, der kan være
rare at have. Fx om udstyret er ved at løbe tør for strøm.

--
- Peter Brodersen

Fra : Henrik Boegh

Dato : 07-05-02 17:28

Peter Brodersen told the rest of dk.edb.system.unix:

[...]

> ... omend der stadigvæk kan være nogle feedback-features, der kan være
> rare at have. Fx om udstyret er ved at løbe tør for strøm.

Det giver da sig selv. Når der ikke sker noget længere sætter man nye
batterier i. Jeg kan ikke lige se problemet med mindre at der
selvfølgelig er nogle tastaturer/mus hvor man ikke bare lige kan sætte
nye batterier i?

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/?index=usenet
The way to love anything is to realize that it might be lost.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 07-05-02 17:37

"Gunner Poulsen" <gp@lyngbjerggaardskolen.dk> skrev i en meddelelse news:3cd7f2be$0$11950$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Det virker fint.
> Det trådløse har ingenting med styresystemet at gøre.

Lysdioderne Num Lock - Caps Lock - Scroll lock
er normalt ikke tilstede på et wireless keyboard
og bliver derfor indekeret i system tray i eks. windows

Har Linux noget der ligner ?

ikke fordi det betyder det store , der er vel til at finde ud af hvis
man SKRIVER med store bogstaver at hitte Caps lock

Jan Rasmussen

Fra : Zalasta

Dato : 07-05-02 19:01

jeg har logitech cordless desktop pro og det virker fint
--
Zalasta Quikos