Er dette et SPARKE r.v system
Fra : Dan Rasmussen

Dato : 07-05-02 15:04

Amd xp 1800-1900
MSI kt3 ultra-aru
256 ddr-ram 2700
Gforce 4 4400TI

lad mig gøre fra jeg om dette er et system der vil noget, da jeg skal købe
imorgen Onsdag

Hilsen Dan Rasmussen

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 07-05-02 15:16

"Dan Rasmussen" <dr2000@mail.dk> wrote in message
> Amd xp 1800-1900
> MSI kt3 ultra-aru
> 256 ddr-ram 2700
> Gforce 4 4400TI
>
> lad mig gøre fra jeg om dette er et system der vil noget, da jeg skal købe
> imorgen Onsdag

Det er fremragende, men overvej en Intel platform i stedet. Deres Northwood
P4 sparker en del røv, da de har et kæmpe OC potentiale. Jeg er selv AMD
bruger, men ville uden tøven skifte til Intel igen, hvis jeg ikke sad med en
herlig AMD platform i forvejen :)

Fra : Dan Rasmussen

Dato : 07-05-02 15:55

"Søren 'Mufoxe' Lund Jensen" <mufoxe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruger, men ville uden tøven skifte til Intel igen, hvis jeg ikke sad med

Ok, hvis jeg nu vil tage en Intel-platform, kan jeg så tage et Asus P4S333,
Pentium4 /SiS645, >2400Mhz, DDR RAM, Socket 478 motherboard, da jeg skal
bruge det imorgen, og kan ikke skaffe et Abit bd7 ?????

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 08-05-02 15:45

> [...]
> Pentium4 /SiS645, >2400Mhz, DDR RAM, Socket 478 motherboard, da jeg skal
> bruge det imorgen, og kan ikke skaffe et Abit bd7 ?????

Niw et ASUS533 i stedet. Det har det nye Sis645DX chipsæt.