DLL til at forbinde til activeX
Fra : vaksdata

Dato : 06-02-01 06:41

Jeg programmerer i Clarion, og leder efter en der mod betaling, kan lave en
DLL der laver forbindelse til en ActiveX ligger i en exe fil.

DLL'en skal "formidle" kontakten til de funktioner der ligger denne.

Alle metoder ligger nederst , og DLL'en kalder jeg fra mit program, med
parametrene, og derefter "videresender" DLL'en nøjagtig det samme, og
modtager returparametre, som jeg så henter fra mit program.

Er der nogen der er "stive" i det, eller kan henvise mig til et firma eller
en person, som kan lave det.

Problemet er at det haster en smule.

Send meget gerne en e-mail med navn og telefonnummer til
Torben@vaksdata.dk

VAKS data er en meget lille virksomhed der ligger i Vordingborg, og gennem
de sidste 15 år har lavet programmer til bl.a. energistyring.

Herunder ses navnene for de 4 metoder (funktioner), der tilhører interface
objekt, og som dermed befinder sig i EXE filen (ELO-PC) 'Type library'.

Metoder:

Update (parameter 1 : widestring):integer
Calculate (parameter 1 : widestring) : widestring
Transfer (parameter 1, parameter 2 : widestring): widestring
Print (parameter 1, parameter 2 : widestring): integer

Torben Balle
VAKS data