Er 12" for småt? - IBM ThinkPad
Fra : Daniel Baek

Dato : 07-05-02 13:52

Jeg overvejer nu at gå over til at købe en IBM Thinkpad x21, men jeg
er meget i tvivl om en 12,1" skærm bliver for småt. Den skal
kun/primært bruges til at skrive på...

Er der derudover nogen som har erfaringer med IBM ThinkPad x21 eller
lignende?

/Daniel Bæk

-----------
www.baek.tk

Fra : René Jensen

Dato : 07-05-02 16:27

Daniel Baek wrote:
> Jeg overvejer nu at gå over til at købe en IBM Thinkpad x21, men jeg
> er meget i tvivl om en 12,1" skærm bliver for småt. Den skal
> kun/primært bruges til at skrive på...

Personligt ville jeg foretrække 13"+ til en bærbar.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Frederic

Dato : 07-05-02 22:56

Jeg har en Thinkpad a21e, det eneste klagepunkt jeg har er, at
batterillevetiden ikke er for lang, men det er også kun et NiMh batteri, gå
efter et Li-ion hvis det er muligt.

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 08-05-02 07:32

"Daniel Baek" <daniel@baek.tk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun/primært bruges til at skrive på...
>
> Er der derudover nogen som har erfaringer med IBM ThinkPad x21 eller

Jeg har en x20 og er meget glad for 12"-skærmen der kører 1024x768. Jeg
synes slet ikke den er for lille - jeg synes tværtimod at f.eks. 1024x768 på
en 14"-skærm bliver al for stort..

Hvis du skal transportere din bærbare ofte, så vil du prise dig lykkelig for
den lave vægt og størrelse!

Kim