Datakriminalitet.
Fra : Groggy

Dato : 06-02-01 01:57

Jeg er i øjeblikket i gang med at skrive SSO (stor skriftlig opgave) på min
HHX uddannelse. Denne omhandler faget IT, hvor emnet er "IT-sikkerhed på
nettet for den almene bruger".

Jeg søger derfor links med information ang. datakriminalitet. Gerne nogle
der forklare hvilke former for datakriminalitet der findes. Hvad der sker.
Altså det lidt mere tekniske i det. Og hvad man kan gøre for at forhindre
det.

Jeg håber I kan hjælpe.

Med venlig hilsen

Andreas Bernt Hansen (Groggy)
http://groggy.trab.dk

Fra : Frans Jensen

Dato : 06-02-01 05:27

http://www.corpus-delicti.com/internetcrime-l.html

--
Filter: Postings With "Sv:" In Subjectline Are Redirected To /dev/null
I demand the right to keep and arm bears

Fra : Janus Klok Lauritsen

Dato : 07-02-01 12:05

"Groggy" <groggy@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Altså det lidt mere tekniske i det. Og hvad man kan gøre for at forhindre

Hvad med disse:
http://2600.dk/
http://www.astalavista.box.sk/
http://neworder.box.sk/
på de sidste to kan du finde 1000'er af andre links !

Held og lykke med opgaven
/Janus

Fra : Groggy

Dato : 09-02-01 09:28

Så er opgaven færdig og klar til at blive afleveret.

Jeg siger mange tak for hjælpen!

Fra : Christian Andersen

Dato : 09-02-01 10:59

Groggy made me read this:

>Så er opgaven færdig og klar til at blive afleveret.

På to dage??

Imponerende! Må man læse den?

--
Christian

"f eller ej, jeg er blot en tastespasser" - Onanym

Fra : Groggy

Dato : 09-02-01 14:12

Dog ikke på to dage. Jeg har været i gang med den siden mandag.

Jeg synes dog bare der manglede lidt ekstra i opgaven, så jeg besluttede mig
for at spørge efter links her, da dette jo være et sted hvor folk ved noget
om dette emne.