Verbose mode... et generelt spørgsmål om s~
Fra : _ cjt

Dato : 07-05-02 10:09

Hej!

Jeg har lige et generelt spm. om syntaks.

Ved nogle kommandoer ser man at parametren
-v
står for: verbose mode.

Hvad betyder det egentlig når man ser paramtren "Verbose mode" ???

Jeg slog ordet "verbose" op... det betyder "ordrig" ...
Men i forbindelse med syntax / kommandoer... hvad betyder Verbose mode så
???

Mange hilsner fra
Carsten

DK-2630 Taastrup
e-mail: cajuth@worldonline.dk

Fra : Peter Makholm

Dato : 07-05-02 10:18

"_ cjt" <cajuth@worldonline.dk> writes:

> Hvad betyder det egentlig når man ser paramtren "Verbose mode" ???

Det betyder bare at den skriver flere informationer ud.

--
Peter Makholm | First you fall in love with Antarctica, and the it
peter@makholm.net | breaks you heart. And if Antartcica doesn't do it

Fra : _ cjt

Dato : 07-05-02 10:55

Ok, tak for hjælpen!