Roaming fra Ghana
Fra : Peter Møller Christe~

Dato : 06-02-01 01:27

Hvad er den bedste og billigste mulighed for som dansker at bruge
internet i Ghana i ca. fem måneder?
For et år siden kostede det (hos Tele Danmark) ikke mere end
Opasia-abonnementet og så den lokale opkaldstakst i Ghana. Nu ser jeg,
at både Tele Danmark og Uni2 forlanger en klækkelig betaling derudover
(hhv. 1,15 kr. og 1,17 kr. pr. minut). Er der ingen vej uden om det (ud
over at skulle betale flere tusinder kroner for et internetabonnement
hos en ghanesisk udbyder)?
Og hvem har i øvrigt det mest pålidelige roaming-system? For et år siden
holdt Tele Danmark-roamingen op med at fungere efter en måneds tid. (Det
kan muligvis have skyldtes ændring af nummer hos den lokale udbyder).

Venligst
Peter

Fra : Thomas Jensen, pil.d~

Dato : 06-02-01 08:21

On Tue, 06 Feb 2001 01:27:23 +0100, Peter Møller Christensen
<pmc@post1.com> wrote:

> [...]
>(hhv. 1,15 kr. og 1,17 kr. pr. minut). Er der ingen vej uden om det (ud
>over at skulle betale flere tusinder kroner for et internetabonnement

ibm har også roaming.

måske der er gratis udbydere i ghana ... hvem ved, måske større
europæiske isp'ere aner et upcoming markede der hvorfor der hælder
abonnementer ud sammen m. risen.

>Og hvem har i øvrigt det mest pålidelige roaming-system? For et år siden
>holdt Tele Danmark-roamingen op med at fungere efter en måneds tid. (Det
>kan muligvis have skyldtes ændring af nummer hos den lokale udbyder).

tdc's roaming spiller pt. helt fjong... (dog skal jeg ikke kunne
udtale mig om lokale ghanesiske forhold)

--
vh
Thomas Jensen