SSL og Certifikat
Fra : HC

Dato : 07-05-02 08:57

Hej NG

Jeg har et lille problem med at afgøre om en bruger har indtastet valid
password ind ved valg af certifikat.

1) Jeg har side1.asp, som er sat op til at kræve klientcertifikat og 128bit,
siden laver bare en redirect.

2) Jeg har installeret certifikat på min klient, med højsikkerhed (skal
angive password).

Når jeg fra min browser kalder side1.asp, popper certifikatlisten op, fint
nok, og jeg vælger mit certifikat.
Bliver promptet for password til certifikatet, fint nok.
Hvis jeg indtaster korrekt password, laves en redirect.

MEN indtaster jeg et forkert password til certifikatet, får jeg "The Page
cannot be displayed".

Er der en som kan forklare hvordan jeg kan "fange" det at brugeren ikke får
logget ind med certifikat og password korrekt ?

Det bliver afviklet på en IIS5.0, ASP (ingen .net)

Mvh

Hans Clausen