Dyrlæge Jens Breth Hansen - Igen - Igen - ~
Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 07-05-02 05:24

Fra : Niels Peter

Dato : 07-05-02 09:09

Ak ja - havde det været en menneskelæge, var han sat fra bestillingen for
længe siden .... (

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Anja Plouman Johanse~

Dato : 07-05-02 09:26

Hvorfor er der aldrig en teenager med våben der går amok i nærheden af sådan
en mand???

Anja

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 07-05-02 10:08

Godt nok er han en idiot, men tænk dig lige om før du kommer med sådan en
bemærkning!

Jannie

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 07-05-02 15:08

"~*Jannie*~" <lolistanomail@hotmail.com> wrote in message
> Godt nok er han en idiot, men tænk dig lige om før du kommer med sådan en
> bemærkning!
>
> Jannie

> sådan

Mjaeh hun sagde bare hvad jeg og sikkert mange andre tænkte.....

Hilsen
Lisbeth

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 07-05-02 21:26

> Mjaeh hun sagde bare hvad jeg og sikkert mange andre tænkte.....
>
> Hilsen
> Lisbeth

Så er i virkeligt ikke helt klare i rubinen....

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 07-05-02 21:37

> Så er i virkeligt ikke helt klare i rubinen....

Dejligt udtryk, men bortset fra det... Det er den "dyrlæge" sq da godt nok
heller ikke.

Og husk lige at der ofte er LANGT fra tanke til handling.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-05-02 21:49

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> [...]
> heller ikke.
>
> Og husk lige at der ofte er LANGT fra tanke til handling.

Ikke altid...

Var Melissa ikke kommet hjem i live efter sin neutralisering, havde
der ganske givet været en dyrlæge mindre i dk...
Og skulle nogen som helst gøre hende ondt vil det blive betalt tilbage
med passende renter...

Om jeg er helt klar i rubinen, tja...
Jeg ville ret sikkert blive kendt egnet til straf....

At så hans "forretning nok efterhånden vil uddø, grundet den negative
omtale i pressen er kun en god ting..
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Helle Andersen

Dato : 07-05-02 22:02

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dejligt udtryk, men bortset fra det... Det er den "dyrlæge" sq da godt nok
> heller ikke.

Helt enig

> Og husk lige at der ofte er LANGT fra tanke til handling.

Tillad mig at "spille klog" et øjeblik, for i modsætning til de fleste andre
*har* jeg rent faktisk været i en lignende situation.

Jeg vil overhovet ikke nedfælde på tryk, hvad jeg havde lyst til at gøre
ved manden....... Men jeg gik videre end de mere eller mindre
voldelige ting jeg havde lyst til i første omgang.

Ved nærmere eftertanke, blev jeg nemlig *rigtig* ond i sulen og det gik
op for mig, at man kan ramme den slags mennesker langt hårdere
end blot at pudse et par HA'ere på dem.

Den slags personager rammest nemlig hårdest på et bestemt punkt:
pengepungen. Så det kan faktisk værre en lagt være straf end et skud
hagl i r.......

Til de, der er nysgerrige og ikke kender historien, kan den læses her:
http://ilder.kattenet.dk/peanut.htm

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 08-05-02 06:01

Lige mine ord Helle, lad os gøre hvad vi kan for at
ødelægge hans "fede" forretning. Der er fine regional-
tv stationer over hele landet, uden lige at vide hvilket
område der dækker der hvor JBH virker, så må der være
"listere" der også, kontakt regionen og se om I kan få
dem til at kigge på det, mange gange hvis en region
laver en god relevant udsendelse bliver den taget op
landsdækkende, og lige nu er både dyrevelfærd, etik og
moral i høj kurs.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Kenneth Pihl

Dato : 09-05-02 16:18

Hmm.... Jeg ved godt selvtægt ikke er det rigtige, men jeg kan nu godt følge
både Anja's og Lisbeth's tanker.

Har nogen læst SE & HØR denne uge ? Hvis det var jeres kat, hvad ville I så
lige have lyst til at gøre ved gerningsmanden ?

Til jer der ikke har læst se & hør: en kat er blevet skudt i hovedet med et
hagl. Har knust kæben og mistet et øje. Kæben heler dog, og katten kommer
sig helt, bortset fra øjet, og et psygisk trauma, der nok altid vil
spøge(den vil ikke ud alene)

MVH
Kenneth

--
Webhoteller fra kr. 6,- pr. måned
Heegaard & Partner

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-05-02 08:00

Kenneth Pihl <admin@side1.dk> skrev i en
> [...]

> Kenneth
>

> Jeg ved godt, hvad jeg havde lyst til at gøre ved sådan et møgøre, men det
er altsammen forbudt!
Han går sikkert og føler sig som en "fandens karl" og så er han bare et
lille ynkeligt pjok!

mvh Eva

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-05-02 08:18

Hej Kenneth
Min første tanke da jeg læste om den kat (og alt for
mange andre dyr i tidens løb) var at finde fyren, stikke
haglgeværet op hvor solen aldrig skinner, og fyrer det af,
problemet er bare at hvis vi begyndte at "udleve" disse
første tanker kravler vi ned på det plan hvor omtalte
person befinder sig, og det ønsker jeg ikke, men jo
jeg forstår godt de tanker.

Fra : Pia

Dato : 09-05-02 08:24

!
> Han går sikkert og føler sig som en "fandens karl" og så er han bare et
> lille ynkeligt pjok!

Ja, hvis man skal ligge i baghold for at nedlægge et lille dyr på 5 kg (og
så ikke engang lykkes) for at føle sig som en mand, så har man vist et
problem...

:Pia

Fra : Chok Og Underholdnin~

Dato : 09-05-02 17:07