Hvor tæt må strømforsyningen sidde?
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 06-05-02 21:41

Hej

Jeg er ved at bygge en kabinet og sad og tegnede løs, men pludselig kom jeg
ti at tænke på, kan strømforsyningen komme til at "forstyrre" mobo, hvis den
kommer for tæt?

Stef

Fra : Leony

Dato : 07-05-02 08:15

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
jeg
> ti at tænke på, kan strømforsyningen komme til at "forstyrre" mobo, hvis

Mit kabinet sad den, før den blev flyttet, mindre en 10 centimeter fra
bundkortet og det gav ingen problemer.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : raven

Dato : 07-05-02 08:58

On Mon, 6 May 2002 22:40:41 +0200, "Stefan Jacobsen"
<stefware@email.dk> wrote:

> [...]
>ti at tænke på, kan strømforsyningen komme til at "forstyrre" mobo, hvis den

Det kan da ikke forstyrre hinanden. For strømforsyningen sidder oven
over bundkortet. Kun hvis cpu-køleren rager ud over bundkortet.

Nej, det der af og til giver lidt knas er, hvis bundkortet er så dybt,
at 5 1/4 tomme enheder eller harddiske støder på ram er andre ting på
bundkortet.

John

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 07-05-02 14:50

I det kabinet jeg er ved at bygge, kommer den til ca. 1 cm bag bundkort, som
er oprejst.

Stef