Program til at skrive PHP
Fra : Kasper Johansen

Dato : 06-05-02 20:15

Hej...
Jeg har nu skrevet PHP i en måned og jeg ville gerne høre om at der er nogle
der ligger inde med et godt program til at skrive PHP i. Jeg har selv indtil
nu brugt Visual Interdev, men det er jo til ASP og jeg vil rigtig gerne have
fat i et ordentligt program til at skrive PHP...

Så hvis i gider så smid lige nogle links...

Mvh
Kasper

Fra : Jonathan Fromer

Dato : 06-05-02 20:21

>jeg vil rigtig gerne have
> fat i et ordentligt program til at skrive PHP...
>
> Så hvis i gider så smid lige nogle links...

Prøv at se på http://www.phpedit.org

mvh.

Jonathan - http://waxninja.dyndns.dk/~jf/fromer/

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 06-05-02 20:31

"Kasper Johansen" <Kasper@Johansen.tdcadsl.dk> writes:

> [...]
> nu brugt Visual Interdev, men det er jo til ASP og jeg vil rigtig gerne have
> fat i et ordentligt program til at skrive PHP...

Det har lige været vendt her i gruppen, og er i øvrigt et FAQ. Tråden
starter med <news:3cd3cda2$0$49181$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>.

Hvis du har en editor du i forvejen er glad for, så hold fast ved
den. For du bruger naturligvis en editor der kan tilpasses dine behov,
ikke ?-)

--
Jacob - www.bunk.cc
Everything will be just tickety-boo today.

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 06-05-02 23:28

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Kasper Johansen"
<Kasper@Johansen.tdcadsl.dk> just offered me, he muttered some weird
stuff, and I had to correct this gibberish:

> [...]
>nu brugt Visual Interdev, men det er jo til ASP og jeg vil rigtig gerne have
>fat i et ordentligt program til at skrive PHP...

Jeg bruger selv UltraEdit, hvilket jeg selv syntes er et rigtigt godt
program til at lave al slags kode i

Du kan læse mere på: www.ultraedit.com
eller evt. http://ultraedit.nano.dk - Den sidste har jeg dog selv
økonomiske interesser i, da vi er dansk distributør :)
--
Nano Martin Mouritzen Phone +45 24899896
Vesterbrogade 30C. 2. Programmer Advanced Simplicity

Fra : Troels Pedersen

Dato : 10-05-02 10:36

Hej

Jeg bruger selv emacs.
Det er efter min mening den bedste editor overhovedet. Den fås til
snart sagt alle operativsystemer deriblandt windoze og Linux. Den kan
tilpasses i alle ender og kanter, og man kan få den til at gøre lige
nøjagtigt, hvad man vil - i mange år hed det sig, at emacs kunne gøre
alt undtagen at lave kaffe (det er der nu også fundet en løsning på

Start evt. på siden http://www.gnusoftware.com/WebRing/ og kig lidt på
de forskellige emacs relaterede sider

Venlig Hilsen Troels Pedersen