Lys i knapper!
Fra : \(2791\) Peder

Dato : 06-05-02 20:38

Hej i gruppen!
Er der nogen der ved hvordan man får lys i de 2 knapper (pwr og reset mine
er blå gennemsigtigt plast) dioderne lyser godtnok men det ser ud som om der
kan komme lys i knapperne også?? Det kunne jo være lir ens puter lyste lidt
op!

--
Med venlig hilsen/With best regards
Peder Hansen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-05-02 21:53

Hej!

"(2791) Peder" wrote:

> [...]
> kan komme lys i knapperne også?? Det kunne jo være lir ens puter lyste lidt

_Alle_ blå knapper har pr. definition indbygget lys, så ja!

--
Mvh, Kim Voss Schrader - http://www.kampsax.dtu.dk/~schrader/

OBS: Jeg flytter d. 15 Juni og skifter da e-mail adresse til
mailto:teknik_kim@hotmail.com

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 07-05-02 07:55

Kan du også fortælle mig hvordan - fordi de ledninger der kommer indefra
fronten er monteret i bundkortet og der er ikke lys i
er der noget specielt?

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 07-05-02 08:12

Glemte at skrive det er et Codegen 6038L Kabinet!

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 07-05-02 15:55

"(2791) Peder" <peder.hansen@tdcadsl.dk> skrev

> Kan du også fortælle mig hvordan - fordi de ledninger der kommer indefra
> fronten er monteret i bundkortet og der er ikke lys i
> er der noget specielt?

Nu er jeg ingen haj til elektronik, men jeg tror ærlig talt Kims kommentar
var en joke. Derfor smiley'en... Bare fordi knappen er blå, betyder det ikke,
at der nødvendigvis kan komme lys i den.

Hvis alle ledninger fra fronten af kabinettet er monteret, er der ikke mere
at komme efter - med mindre du selvfølgelig selv begynder at lege med nogle
dioder og sådan....

mvh
Peter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-05-02 16:00

Hej!

Chuke Mimergolf wrote:

> Nu er jeg ingen haj til elektronik, men jeg tror ærlig talt Kims kommentar
> var en joke. Derfor smiley'en... Bare fordi knappen er blå, betyder det ikke,
> at der nødvendigvis kan komme lys i den.

Nemmerlig

> Hvis alle ledninger fra fronten af kabinettet er monteret, er der ikke mere
> at komme efter - med mindre du selvfølgelig selv begynder at lege med nogle
> dioder og sådan....

Hvilket ikke burde være så svært igen hvis knappen er hul og gennemsigtig.

Fra : [5500]Peter Ravn

Dato : 08-05-02 02:02

Det kunne måske også tænkes at stikkene på MB skulle vendes 180 grader.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn