Gl. børneremse
Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 06-05-02 18:59

Kan nogle i nyhedsgruppen huske slutningen på denne børneremse, jeg kan selv
huske flg.

Var du med dengang, da de døvestumme sang, og de fingerløse spillede på
klaver (ver, ver!), og en død mand hang på et rustent søm og sang, vil du
med mig ud i skoven når jeg dør, dør dør, nej, gu´vil jeg ej, for mit navn
er Nikolej, jeg var 24 år da jeg blev født, født, født, og min far var
akrobat og min mor var tinsoldat og jeg selv var en lille bitte rød tomat,
for de gode gamle dage vender ikke mer´tilbage.....

På forhånd tak for hjælpen,

Vh. Pernille R.

Fra : Klitte Egeberg

Dato : 06-05-02 22:15

- for Nikolaj han sejler på det blå blå hav, ta'r en pige med sig hjem,
klæ'r hende af og går i seng, for Nicolaj han er en rigtig guttermand
(guttermand).

Hej fra Sandra

Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 07-05-02 15:19

Hej Sandra,

1000 tak for slutningen!

Vh. Pernile R.

Fra : Klitte Egeberg

Dato : 07-05-02 19:32

Hej Pernille .-)

Ja - det er rart at kunne den helt - selvom slutningen ikke er helt
stueren - jeg kan huske at have fniset en hel det over den i skolegården for
mange år tilbage .-))

Hej igen fra Sandra

Fra : Jeannette

Dato : 03-08-02 02:45

"Klitte Egeberg" skrev>
- selvom slutningen ikke er helt
> stueren - jeg kan huske at have fniset en hel det over den i skolegården
for
> mange år tilbage .-))

Husker jeg også..ligesom den med den nøgne danserinde

Jeannette