opsætning af Cisco 677 og ZyWall 10
Fra : Peter Holst

Dato : 06-05-02 17:40

opsætning af Cisco 677 og ZyWall 10

jeg ønsker at brug routeren på ZyWall 10
kan det lade sig gøre ?
hvordan gør jeg det?

jeg har to server som køre linux
min adsl er fra Cybercity

Fra : Kim Greve

Dato : 11-05-02 12:15

"Peter Holst" <peter@holst-fm.dk> skrev i en meddelelse news:ab6bku$ni2$1@news.cybercity.dk...
> opsætning af Cisco 677 og ZyWall 10
>
> jeg ønsker at brug routeren på ZyWall 10
> [...]

Nu skriver du ikke hvad det er du prøver på, men jeg vil skyde på at du prøver på at oprette en IPSec VPN tunnel, hvis Ja, så understøtter Cisco 677 IKKE IPSec Tunneling, du kan godt bruge PPTP, men ikke IPSec.

Cybercity er begyndt at bruge Zyxel Prestige 642R. Du kan lave en ombytning til denne Router, jeg mener at prisen er 195,-

--
Kim Greve

Fra : Jens U. K.

Dato : 17-05-02 09:50

"Kim Greve" <i_dont_want@private.emails> wrote in message
[...quoted-printable-snip...]
> Cybercity er begyndt at bruge Zyxel Prestige 642R. Du kan lave en
ombytning til denne Router, jeg mener at prisen er 195,-

Har du nogen erfaring med denne router?

/Jens Ulrik

Fra : Kim Greve

Dato : 17-05-02 16:40

"Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk> skrev i en meddelelse news:Ss3F8.17$1c6.831@news.get2net.dk...
> "Kim Greve" <i_dont_want@private.emails> wrote in message
> [...quoted-printable-snip...]
> ombytning til denne Router, jeg mener at prisen er 195,-
>
> Har du nogen erfaring med denne router?

En smule. Tænker du på noget specielt?, så som opsætning osv.?

Vi har erstattet Cisco 677'eren med Zyxel Prestige 642 Routeren, hvor vi har en ZyWall10 stående bag ved.

--
Kim Greve

Fra : Jens U. K.

Dato : 21-05-02 09:21

> "Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk> skrev i en meddelelse

>En smule. Tænker du på noget specielt?, så som opsætning osv.?

Mja, jeg tænker på om den er god let at administrere og sætte op (f.eks.
er det besværligt at fjerne filtre i 677'eren)

[...]

/Jens Ulrik

Fra : Kim Greve

Dato : 21-05-02 19:05

"Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk> skrev i en meddelelse news:EqnG8.16$Zh2.2754@news.get2net.dk...

> Mja, jeg tænker på om den er god let at administrere og sætte op (f.eks.
> er det besværligt at fjerne filtre i 677'eren)

Nu var det ikke mig der konfigurede den, men den skulle være ret nem at gå til.

--
Kim Greve