Ikke opdateret side foran...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 06-05-02 17:51

Hej

Jeg har fået mig et iritationsmoment...og det er: Hvs man har flere
browser-winduer åbne, så sker det ofte, at hvis et af de vinduer som
"ligger" bagved den side man sidder og læser, bliver opdateret, så hopper
den foran de andre...og det er jo ret "træls", da man så skal til at klikke
den anden foran igen... så var det jeg ville høre om der ikke var måde at
slå det fra på, så de "bare" bliver bagved ???

Håber det var til at forstå :)

Tak på forhånd
/C.T.

Fra : Madsen

Dato : 06-05-02 18:05

Christopher Tracy skrev:

> [...]
> "træls", da man så skal til at klikke den anden foran igen... så
> var det jeg ville høre om der ikke var måde at slå det fra på, så

Faktisk er jeg i tvivl om den funktion jeg om lidt nævner også
gælder for browservinduer i IE, men det vil jeg tro at den gør da
jeg ikke har oplevet det problem du her nævner.

Hvis du henter TweakUI som Microsoft laver så er der en funktion der
hedder 'Prevent applications from stealing focus' og jeg tror at den
kan løse dit problem. Jeg kan dog ikke give dig et direkte link til
TweakUI da jeg ikke ved hvilket styresystem du sidder med.

Madsen.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 06-05-02 18:11

Hej

> [...]
> kan løse dit problem. Jeg kan dog ikke give dig et direkte link til
> TweakUI da jeg ikke ved hvilket styresystem du sidder med.

Ja det er selvfølgelig min fejl at jeg glemte at skrive det, kører IE 6.0 og
win2K...

Og det er der ikke noget der "sker" noget ved at indstalere ???

/C.T.

Fra : Madsen

Dato : 06-05-02 18:29

Christopher Tracy skrev:

> Ja det er selvfølgelig min fejl at jeg glemte at skrive det, kører
> IE 6.0 og win2K...

Så er det denne her du skal have fat i:
<http://makeashorterlink.com/?H2061190>

> Og det er der ikke noget der "sker" noget ved at indstalere ???

Ikke ved at installere, men lad være med at stille på andet end hvad
du har behov for at stille på inde i TweakUI.

Madsen.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 06-05-02 18:34

Hej igen...

> [...]
> kan løse dit problem. Jeg kan dog ikke give dig et direkte link til
> TweakUI da jeg ikke ved hvilket styresystem du sidder med.

Nu har jeg indstaleret TweakUI, men jeg kan ikke finde den funktion der

Fra : Madsen

Dato : 06-05-02 18:41

Christopher Tracy skrev:

> Nu har jeg indstaleret TweakUI, men jeg kan ikke finde den
> funktion der hedder 'Prevent applications from stealing focus' ...
> :(

Nu er det ikke samme version af TweakUI jeg sidder med da jeg kører
WinXP og pt. ikke har mulighed for at starte Win2000 da jeg er ved at
uploade noget, men i TweakUI til WinXP ligger det under General >
Focus. Om det er samme sted i TweakUI 1.33 kan jeg ikke huske, men
jeg mener at man også har funktionen i TweakUI 1.33.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 06-05-02 20:51

Christopher Tracy skrev:

> Nu har jeg indstaleret TweakUI, men jeg kan ikke finde den
> funktion der hedder 'Prevent applications from stealing focus' ...

<http://home18.inet.tele.dk/madsen/tweakui/prevent.gif>

Madsen.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 07-05-02 14:58

Hej

> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/tweakui/prevent.gif>

Jo den er vinget af ... men lige lidt hjælper det på mit problem... :(

/C.T.

Fra : Madsen

Dato : 07-05-02 15:30

Christopher Tracy skrev:

> Jo den er vinget af ... men lige lidt hjælper det på mit
> problem... :(

Øv. Så er jeg blank for ideer.

Madsen.