Linux på en ACER bærbar ?
Fra : riwen@ofir.dk

Dato : 06-05-02 17:50

Hejsa

Er der nogle der har haft erfaring med ovenstående ?
Det er primært modellen TravelMate 621LV som jeg er interessede i, men den
er jo ret ny, så jeg søger bare generelle erfaringer.

Ringede til en m-e.dk som ikke havde erfaringer med det, og som sagde at det
var for egen regning, hvis man forsøgte. Det tager jeg mere som at det ikke
er dækket
af supporten hvis man forsøger, men om ikke andet kan man jo altid få den på
højkant igen med en Windows.

Alt hjælp modtages :)

m v h
Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 06-05-02 18:02

riwen@ofir.dk wrote:

> [...]
> Det er primært modellen TravelMate 621LV som jeg er interessede
> i, men den er jo ret ny, så jeg søger bare generelle
<snip>

Prøv at læse lidt på http://www.linux-on-laptops.com/acer.html

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 07-05-02 09:13

Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> Prøv at læse lidt på http://www.linux-on-laptops.com/acer.html

Det kan også være, at der er hjælp at hente på:
http://www.linux-notebook.org

--
/kenne
C makes it easy to shoot yourself in the foot.