formater
Fra : Mikael

Dato : 06-05-02 15:43

Hejsa

Jeg har nogle databaser i access 2000 format. Jeg kan ikke konvertere dem
til min works spreedsheet database.

Jeg har en bærbar med MS Office 2000 og XP.

Er der nogle der ved om jeg kan bruge disse dokumenter ??

På forhånd tak.

MVH

Mikael

Fra : Nis Jorgensen

Dato : 06-05-02 18:38

On Mon, 6 May 2002 16:43:29 +0200, "Mikael" <alaadin@image.dk> wrote:

>Jeg har nogle databaser i access 2000 format. Jeg kan ikke konvertere dem
>til min works spreedsheet database.

En "spreadsheet database" er taet paa at vaere en modsigelse - enten
har du et regneark, eller ogsaa har du en database.

>Jeg har en bærbar med MS Office 2000 og XP.

Og Microsoft Works, gaar jeg ud fra?

>Er der nogle der ved om jeg kan bruge disse dokumenter ??

Well, eftersom filerne er i Access 2000-format, og du har Access 2000
installeret, skulle der ikke vaere nogen problemer i at _aabne_
filerne. Jeg kender ikke meget til Works (men ud fra min viden om det,
undrer jeg mig lidt over hvorfor du vil flytte dataene derover, i
stedet for at arbejde med dem i Access). Men du skulle kunne exportere
dataene til et format som Works kan laese - hvis intet andet virker er
komma-separeret tekst et godt bud.

--
Nis Jorgensen
Amsterdam

Please include only relevant quotes, and reply below the quoted text. Thanks