Minolta Page Pro 6e problem...
Fra : Benny Slater

Dato : 06-05-02 14:49

Jeg har et lille problem...

Jeg har en Minolta PagePro 6e laser printer... som har stået i lang tid i et
skab.
Nu er den taget frem og skal bruges... men... når man printer kommer der
ikke noget på papiret.
Toneren skulle være mere eller mindre fuld. Kan toneren (pulveret) tørre ud
eller på anden måde
blive ubruglig efter langtids stille stå'en (omkring 1 år) ?

mvh
Slater

Fra : Leony

Dato : 06-05-02 18:37

"Benny Slater" <nospam-benny@slater.dk> skrev i en meddelelse

> Toneren skulle være mere eller mindre fuld. Kan toneren (pulveret) tørre
ud

Prøv at tage toneren ud og ryst den.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : rasmus carlsen

Dato : 06-05-02 18:39

> [...]
ud
> eller på anden måde
> blive ubruglig efter langtids stille stå'en (omkring 1 år) ?

yes ... en toner har en "sidst holdbar til" dato.
ras

Fra : Jan Vennike

Dato : 06-05-02 19:26

Prøv at holde knappen nede, mens du tænder. Kommer der en test side ud ?????
Hvis der kommer en tom side, er toneren "tørret ud".

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me