Cpu temp. program
Fra : Jesper Kyhn

Dato : 06-05-02 13:08

Hej alle.

Er der nogle der har et link til en hjemmeside hvor man kan downloade et
program til at se hvor varm ens CPU er??

På forhånd tak.........

PS. Jeg har et i forevejen, men det viser ikke den rigtige temp. Det hedder
hpmonitor.

Jesper

Fra : Michael Thomsen

Dato : 06-05-02 13:42

MBM

!!

www.tweak.dk/tools.php

Fra : Peter

Dato : 06-05-02 14:03

> hedder

Du kan også bruge det her program http://www.sisoftware.co.uk/sandra
Her kan du også se en masse anden nyttig info.

Peter

Fra : Leony

Dato : 06-05-02 14:25

"Jesper Kyhn" <Jesper.kyhn@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle der har et link til en hjemmeside hvor man kan downloade et
> program til at se hvor varm ens CPU er??

Coolmon:
http://www.daisyman.arsware.org/coolinfo/

> PS. Jeg har et i forevejen, men det viser ikke den rigtige temp. Det
hedder
> hpmonitor.

Vi håber det hjælper at skifte program.
Husk på at det kun er vejledende målinger.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Ole

Dato : 06-05-02 16:20

MBProbe er fint !

http://web.bham.ac.uk/jst829/mbprobe/

Husk å hente versjon 1.30 ikke beta versjonen !

Ole

"Jesper Kyhn" <Jesper.kyhn@jubiimail.dk> skrev i melding