¨flytning af adsl til anden udbyder
Fra : Hans Henrik Andersen~

Dato : 06-05-02 12:48

Hej

Jeg har et spørgsmål
jeg har adsl hos Cybercity på råt kobber hvordan er det lige hvis det er at
man ønsker at skifte til anden udbyder eks TDC hvordan gøre man det? ska man
til at ven i 4-8 uger igen eller hvordan er det?
jeg tænkte at det kunne være smart at samle det hele under en udbyder eks
TDC

Hilsen
Hans Henrik Andersen

Fra : Søren Blom

Dato : 06-05-02 13:01

"Hans Henrik Andersen / www.zepo.dk" <zuevo@hotmail.com> skrev i
> [...]
man
> til at ven i 4-8 uger igen eller hvordan er det?

Der er ikke noget flytning i dette. Du skal opsige det ene og bestille det
andet, så længe det er to forskellige selskaber du her arbejder med.

Prøv at ring til TDC og bestil den ADSL forbindelse du ønsker hos dem, så
kan de oplyse ventetiden for oprettelsen, tror faktisk ikke at den er så
lang længere. Du skal jo så have opsagt din CC ADSL, men den skal du jo
opsige til en dato som ligger så tæt så muligt på oprettelses datoen for din
TDC ADSL.

--
Søren Blom
soren@blom.dk