10 nye FT Holbæk amt
Fra : Brian Petersen

Dato : 06-05-02 12:41

brian56@telia.com
http://fly.to/brian56 (Slægtforskning, Folketællinger, Elvis Presley)
http://w1.454.telia.com/~u45408406/index.htm (Holbæk Amt)

Så er der lagt 10 nye folketællinger ud på Holbæk amts hjemmeside. Denne
gang drejer det sig om Ods og Skippinge herreder. Desuden er der læst
korrektur på endnu Undløse sogn, Merløse herred.

God jagt
Brian

Fra : Jean Seeberg

Dato : 07-05-02 00:07

Hej Brian.
Først.
Flot arbejde du og dine hjælpere laver.
Spørgsmål.:
Er det rigtig at jeg ikke kan komme ind på de FT med røde tal, jeg troede
bare at dem med rødt ikke var korrekturlæst ??.

Hilsen Jean

Fra : Bo

Dato : 07-05-02 20:21

Nogle af filerne har efternavnet ZIP , ret det til zip, så går det.

Bo

www.boekelund.dk

Fra : Jean Seeberg

Dato : 08-05-02 00:58

Hej BO.

"Bo" <bo@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle af filerne har efternavnet ZIP , ret det til zip, så går det.
Jeg kommer ikke ind, "Siden blev ikke fundet"
Bjergsted 1845 er f.eks OK, men bla. Særslev 1845 kan jeg ikke og de stå da
med zip og ej ZIP ??

Jean

Fra : Bo

Dato : 08-05-02 16:44

Hej Jean

Ret store C til et lille c, så virket det.
Explorer er Case-følsom. Jeg havde det samme problem med ZIP og zip, men
generelt hjælpe det at prøve at skifte fra stor til lille type.

Fra : Brian Petersen

Dato : 08-05-02 22:44

brian56@telia.com
http://fly.to/brian56 (Slægtforskning, Folketællinger, Elvis Presley)
http://w1.454.telia.com/~u45408406/index.htm (Holbæk Amt)

Hej!

Dette er et problem, som jeg ikke havde kendskab til.
Vil det hjælpe, hvis jeg laver alle fil-navne med små bogstaver?? Jeg har
ikke haft en tanke på dette, da jeg lagde filerne op på siden.

Hvis en side ikke fungerer, må I meget gerne kontakte mig direkte, så skal
jeg forsøge at rette det så hurtigt som muligt.

Venlig hilsen
Brian

Fra : Jean Seeberg

Dato : 13-05-02 02:31

Hej Brian.

Jeg går ud fra at du har læst tråden ang. problemet

Fra : Brian Petersen

Dato : 13-05-02 20:17

brian56@telia.com
http://fly.to/brian56 (Slægtforskning, Folketællinger, Elvis Presley)
http://w1.454.telia.com/~u45408406/index.htm (Holbæk Amt)

Jo, jeg har læst tråden og skal nok forsøge at holde mig til små bogstaver i
fremtiden. Med tiden får jeg vel også rettet alle tidligere "fejl" så alle
filerne blive rmed små bogstaver.

Venlig hilsen
Brian

Fra : Jean Seeberg

Dato : 13-05-02 02:30

Hej Bo.

Tak for din mail og hjælpen, du havde ret, ved at ændre det store C til et
lille c kunne siden findes.

Hilsen Jean