Læsebriller billigst, hvor?
Fra : Jens Jensen

Dato : 06-05-02 10:55

Er nu blevet så gammel at jeg skal have læsebriller.
Brillerne var bestilt i Randers og efter 2 forgæves køreture, ialt 66 km,
hvor mine briller var lovet færdig, har jeg nu annulleret handlen, da jeg
ikke gider køre til grin.
Forretningen ligger i Randers Storcenter og den hedder Synoptik.
Jeg vil nu besøge en ny forretning der holder hvad den lover og som er
billigst.
Hvor er den billigste forretning med hensyn til Læsebriller i Århus?
På forhånd tak.

/Jens.

Fra : Miss T

Dato : 08-05-02 01:58

> [...]
> billigst.
> Hvor er den billigste forretning med hensyn til Læsebriller i Århus?

Hej Jens

De billigste briller du kan få er hos Louis Nielsen. Det er meget billige
briller, men til gengæld er det en god kvalitet. Jeg bruger " alm. " briller
og har prøvet forskellige forhandlere ( Theile, synoptik ) og altid er
brillerne gået i stykker... Ved Louis Nielsen koster en synsprøve 80 kr. så
hvis du ved, hvilken styrke du skal have skal du bare sige det, så skulle
det gå helt af sig selv.

/Miss T

Fra : Jens Jensen

Dato : 07-05-02 18:12