Kørsel til Maribo fra Kbh!!
Fra : Mette Jensen

Dato : 06-05-02 10:51

Hej!

Er der nogen der har plads til to personer plus en kattebox til Maribo? Vi
kan komme rundt til jer i hele Københavnsområdet. Det kan praktisk talt ikke
lade sig gøre med offentlige transportmidler! Vi skal selvfølgelig nok
betale til benzinen.
Vi kunne også, hvis der er andre i sammen situation, leje en bil sammen?

Håber at der nogen der har plads til os!

Mette og Anders

----------------------------
Hils på vores Maine Coon´s:
http://kashmir.yaboo.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-05-02 20:32

"Mette Jensen" skrev i en meddelelse:

> Er der nogen der har plads til to personer plus en kattebox til Maribo? Vi
> kan komme rundt til jer i hele Københavnsområdet. Det kan praktisk talt ikke
> lade sig gøre med offentlige transportmidler!

Øhh ?

Hvorfor kan det ikke lade sig gøre med offentlige ?

Der kører tog hele vejen - ialt cirka 2½ time med et enkelt skift undervejs.......

/Jan

Fra : Mette Jensen

Dato : 06-05-02 20:58

"Jan Vestergaard" <jan@jve.dk> wrote:

> [...]
> Hvorfor kan det ikke lade sig gøre med offentlige ?
> Der kører tog hele vejen - ialt cirka 2½ time med et enkelt skift

Vi kommer fra Lyngby og skal med bussen kl 4:49 søndag hvis det skal lade
sig gøre med det offentlige! Og er først hjemme i Lyngby kl 22.31. Det er ca
18 timer.... Så det ville jo være lidt letter hvis nogen havde plads til os!

Mette og Anders

Fra : Camilla Scharff

Dato : 06-05-02 22:43

"Jan Vestergaard" <jan@jve.dk> skrev...

> Hvorfor kan det ikke lade sig gøre med offentlige ?
> Der kører tog hele vejen - ialt cirka 2½ time med et enkelt skift
undervejs.......

Hej Jan

Ja, det kan du jo måske heller ikke lige vide - men det er sådan, at
katteudstillinger starter TIDLIGT for udstillerne, og dyrlægekontrollen har
således åbent mellem kl. 7 og 9, hvilket betyder, at der er 1 tog man kan
tage, og det forlader Kbh. H. kl. 5.34 og er i Maribo kl. 8.35... Med andre
ord, en meeeeeget lang dag for både mennesker og katte, hvis man skal med
det offentlige...

Mvh. Camilla
(som heldigvis skal overnatte i Nyk.Fl. og derfor ikke skal så langt søndag
morgen - men til gengæld skal være der kl. 6.30 *gaaaab*)

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 06-05-02 23:18

> [...]
> betale til benzinen.
> Vi kunne også, hvis der er andre i sammen situation, leje en bil sammen?

Jeg kan desværre ikke hjælpe, da bilen jeg skal med er fyldt op Men en
anden gang vil jeg gerne være behjælpelig - hvad med om der inde på
hjemmesiden www.dk-firtid-dyr-kat kom et sted hvor man kunne arrangere
samkørsel til diverse udstillinger/shows whatever ? Både i indland og udland
? Det kunne da være ret fedt Jeg ved at darak har lavet sådan en side,
ser bare ikke så mange bruge den....

Venligst Mette

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 07-05-02 03:27

> [...]
andre
> ord, en meeeeeget lang dag for både mennesker og katte, hvis man skal med

Ja det er jeg også kommet frem til... Og jeg synes det lidt for lang til for
missekatten, især fodi hun kun er en lille killing!

> Mvh. Camilla
> (som heldigvis skal overnatte i Nyk.Fl. og derfor ikke skal så langt
søndag
> morgen - men til gengæld skal være der kl. 6.30 *gaaaab*)

Hvis vi bare også kendt nogen dernede!

"Mette B. Rahm" <robogirl@worldonline.dk> skrev:

> Jeg kan desværre ikke hjælpe, da bilen jeg skal med er fyldt op Men en
> anden gang vil jeg gerne være behjælpelig.

Det lyder dejligt. Vi har ikke råd til en bil endnu.....

> [...]
udland
> ? Det kunne da være ret fedt Jeg ved at darak har lavet sådan en side,

En rigtig god ide!

> Venligst Mette

Venlig hilsen Mette
-der stadigt håber der er nogen der har plads-