sikkerhedsvest???
Fra : h.h

Dato : 06-05-02 10:48

jeg kan se i snakker om sikkerhedsveste og det er en rigtig god ting jeg min
lille datter
(11 år) har en jack elli og den kostede 1100 ny i august 2001den har aftalig
hale stykke så hvis den er lidt forlang i rykken kan den fjernes eller den
skuppers op på inder sidenad vesten og 4dage efter hun fik den redet den
hende fra en brækkede ryg hun kunne nøjes med et par dage på sygehuset og
krave en uge samt talrige kiropraktiske behandlinger for at rette ryggen op
den har siden taget stødet fra mange ander fald hun er spring rytter og
fryktløs
vi blev frarådet at få en med lunlås da den ikke altid holder hvid der ikke
er ektra sikring på
hooks har nogle gode væste min store datter har en der fra pris ca1700 i
stor størelse men en del af vores små springrytter har også veste der fra og
de sidder godt og kan fås i meget små størrelser prisen fra ca 700 min
anbefaling vil være at køve en beta godkent klasse3
håber i kan bruge min afaring omkring sikkerhedsveste

og nej en redningsvest hæmmer bevægelsen hvor sikkerhedsveste former sif til
kroppen nåe de bliver varme og er næsten ikke mærkbar

Fra : Lilian Hansen

Dato : 06-05-02 21:34

Hej du!
Tak for dine råd. Jeg kan helt sikkert bruge det du har skrevet. Jeg handler
meget i Hööks.

Lilian