Blanke cdr medier uden print
Fra : Tobias Kjær Tobiasen

Dato : 06-05-02 09:44

Hejsa

Hvor kan man finde blanke cdr medier uden print? Jeg vil helst have
mærkevare cder som Kodak, TDK, Phillips. Jeg er 100% ligeglad med prisen.

Jeg har prøvet verbatim, men de kan ikke læses i alle drev

T2K

Fra : Darkh

Dato : 06-05-02 13:42

> Hvor kan man finde blanke cdr medier uden print? Jeg vil helst have
> mærkevare cder som Kodak, TDK, Phillips. Jeg er 100% ligeglad med prisen.
>
> Jeg har prøvet verbatim, men de kan ikke læses i alle drev

Jeg bruger Maxell mat sølv. Plejer at købe dem hos Atea.

Jeg bruger dem til at sende data til vores kunder, og der er ikke en eneste
som har haft problemer med at læse dem....det var der forøvrigt heller ikke
da jeg brugte Verbatim.

mvh
Jesper

Fra : Toft

Dato : 06-05-02 19:06

Hvis problemet er at de brændte skiver ikke kan læses i alle cdrom-drev, har
jeg erfaring
med, at brændehastigheden er for stor..

Prøv evnt. at brænde ved mindre hastighed.
Jeg brænder selv med X4 og har aldrig problemer med mine skiver. Selvom både
CD'ere og brænder
er noget billig L.....

Toft