ondt i nakken/hovedet
Fra : mrx

Dato : 05-05-02 22:44

Hej jeg har vildt ondt i nakken eller der hvor musklerne går op i
hovedet i højre side . Har været hos lægen flere gange prøvet
akupunktur :virkede ikke! prøvet vendindsprøjtninger:virkede ikke!
sidst fik jeg en blokade et par steder det virkede i et par uger ! men
nu gør det ondt igen hvis jeg strækker nakken ved at bøje hovedet
til siderne så er det ligesom om at det knaser derinde ! og nu går jeg
pludselig alle steder og drejer hovedet til siderne og det ser vist
ikke så smart ud ! har nogen nogle råd til hvad jeg kan gøre ?

Fra : Bjarne Krog

Dato : 06-05-02 10:13

Var akupunktøren en læge??

On Sun, 05 May 2002 23:44:25 +0200, mrx <ingen@emailadresse.com>
wrote:

> [...]
>pludselig alle steder og drejer hovedet til siderne og det ser vist
>ikke så smart ud ! har nogen nogle råd til hvad jeg kan gøre ?

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : mrx

Dato : 06-05-02 11:36

On Mon, 06 May 2002 11:12:36 +0200, Bjarne Krog
<b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> wrotd:

>Var akupunktøren en læge??

nej det har sikkert noget med det at gøre at det ikke var så effektivt
, men deter vel dyrt at gå til en rigtig akupunktør ?

-

Fra : Sune Ravn

Dato : 06-05-02 22:16

"mrx" <ingen@emailadresse.com> wrote in message

> [...]
> pludselig alle steder og drejer hovedet til siderne og det ser vist
> ikke så smart ud ! har nogen nogle råd til hvad jeg kan gøre ?

Det lyder jo som om, at at der er noget nakkevivler der skal sættes på
plads.
Det beste du kan gøre er i første omgang at opsøge en Kiropraktor.

Mvh

Sune

Fra : Sorensen

Dato : 09-05-02 19:11

Hej.
Det lyder mig bekendt, det du beskriver. Jeg har selv samme problem og har
haft det i 4 år. Det startede med et lille smæld i skulderen, men efter
talrige besøg hos alle slags "medicinmænd", har jeg stadig problemet.
Jeg afhjælper hovedpinen med migrænepiller, men spændingen i siden er der
altid. Så hvis du finder en løsning på dit problem, så skriv endelig til
mig. Jeg ridser lige op hvad jeg har prøvet.

1. Utallige lægebesøg, uden hjælp at hente overhovedet.
2. Utallige fysioterapibesøg, uden virkning.
3. Kiropraktor, heller ingen virkning.
4. Akupunktur, ingen virkning.
5. Massør, lidt lindring i nogle dage.
6. Neurolog, som bare stak mig nogle piller og hvis de ikke hjalp, så hævede
han bare dosisen.
7.Viborg Sygehus, kunne ikke hjælpe, men har sendt mig til scanning, som jeg
nu venter på.

Så hvis du rammer en "mirakelmand, så vil jeg meget gerne have det at vide.

Mvh
Ib (37 år og ellers frisk som en havørn, bortset fra nakken)

Fra : Line Illum

Dato : 10-05-02 22:08

Hej Ib.
Meget forsigtigt - af hensyn til dette forum, som ikke er særlig
alternativt - tillader jeg mig at svare på dit indlæg, idet du spørger
efter en "mirakel-løsning".
Du kan tage mit forslag for hvad det er, eller lade være, det er op til dig

Hvis der findes en behandler i dit område (nær Viborg, går jeg ud fra), som
er veluddannet regressions-terapeut, vil jeg foreslå dig at kontakte
vedkommende. Jeg har selv oplevet at sende en klient, som kom med
piskesmæld, hjem UDEN - ved hjælp af regression, og resultatet var ikke
engang tilsigtet. Hun havde en lige så lang syge - og behandlingshistorie
bag sig, som din, og havde totalt opgivet enhver form for bedring, hun søgte
regressionen af helt andre årsager.
Som sagt: Blot et forslag.
Mange hilsner og ønsker om snarlig bedring for dig,
Line.

Fra : mrx

Dato : 11-05-02 10:59

On Fri, 10 May 2002 23:07:54 +0200, "Line Illum"
<line.illum@mail1.stofanet.dk> wrotd:

hvad er regresionsterapi så for noget ?

Fra : mrx

Dato : 30-05-02 21:57

On Thu, 9 May 2002 20:11:04 +0200, "Sorensen" <ibib@post8.tele.dk>
wrotd:

> [...]
>
>Mvh
>Ib (37 år og ellers frisk som en havørn, bortset fra nakken)

jeg har snakket med en ny læge i dag og han frarådede mig at tage til
en kiropraktor for i værste fald kunne det blive værre eller han kunne
gøre en lam hvis han er en dårlig kiropraktor ! så jeg skal til en
speciallæge i led og muskelsygdomme ! og så må jeg jo se hvordan det
går