Videokort til bærbar pc.
Fra : Henrik Lassen

Dato : 05-05-02 22:14

Hej.

Hvem kan hjælpe mig med dette?

Jeg ønsker at bruge en bærbar pc som monitor (real time, den skal kobles til
et videokamera!). Problemet er, at jeg ikke har kunnet finde et videokort
til en bærbar pc, med video-ind stik.

Er der nogen der ved om et sådant kort findes?

Med venlig hilsen
Henrik

Fra : Martin S.

Dato : 05-05-02 23:10

"Henrik Lassen" <h_lassen@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til en bærbar pc, med video-ind stik.
>
> Er der nogen der ved om et sådant kort findes?
Hvis du har USB, så har Hauppauge faktiske lavet et kort med teksttv/tvtuner
osv. Den burde jo nok kunne finde en video også.
http://www.homedata.dk/produktinfo.asp?id=7191&pi=64 koster ca. 900
mvh. Martin