Billigt lydkort hos FDB
Fra : RacerNiels

Dato : 05-05-02 20:41

Hej,

Er der noget ved dette kort? Lige umiddelbart ser det jo fint ud.

http://www.fdb.dk/medlemsbutik/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=92&dept%5Fid
=115&pf%5Fid=3002229

Er der værd at gå efter eller skal man hellere kigge efter det her?

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1414587932

Der står at der er AC3, men er det udgang eller dekoder?
Kan disse lydkort tilsluttes en surroundforstærker eller er det kun til
PC-speakers??

På forhånd tak,
Niels

Fra : Sven

Dato : 05-05-02 22:03

> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1414587932

Dette kort kan tilsluttes til Surround forstærker (har jeg selv), AC3 er
understøttet, men ikke ret godt, da det jo ikke er Creatives "ide" (de
bruger EAX). Kortet kan tilsluttes med digital Out, hvis du kan finde
overgangsstik mellem kortet og din surroundforstærker, eller som line
in/out.

Sven

Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 06-05-02 16:01

RacerNiels <d991793@student.dtu.XXXdk> skrev i
> Hej,
>
> Er der noget ved dette kort? Lige umiddelbart ser det jo fint ud.

http://www.fdb.dk/medlemsbutik/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=92&dept%5Fid
> =115&pf%5Fid=3002229

hmm jeg får denne meddelse på siden :
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'

Line 1: Incorrect syntax near '='.

/medlemsbutik/show_product.asp, line 30

er det min pc det er galt med????

Fra : Martin K

Dato : 06-05-02 16:03

[SANTA]-MuffDiver wrote:
> hmm jeg får denne meddelse på siden :
> Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'
>
> Line 1: Incorrect syntax near '='.
>
> /medlemsbutik/show_product.asp, line 30
>
> er det min pc det er galt med????

Det gør jeg også hvis jeg ikke benytter begge linier i url'en:

http://www.fdb.dk/medlemsbutik/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=92&dept%5Fid
=115&pf%5Fid=3002229

Husk også at tage den nederste med

--
Martin K

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-05-02 16:36

Jeg ville købe dette:
<http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1414647895>

Eller SB Audigy kortet...

/Mikael

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-05-02 19:36

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message

> <http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1414647895>
>
> Eller SB Audigy kortet...

Hvad er det du ser ovenfor?

Fra : Morten Nielsen

Dato : 06-05-02 22:49

Zitech har et der kan præcis det samme, men til 300 bobs (WinFast).
Softwaren er noget bæ, men det virker da ved at prøve sig lidt frem... Endda
DTS har jeg fået til at virke med PowerDVD.

/Morten